Jolanda-en-Fred-naar-Tanzania.reismee.nl

Welkom op ons Reislog over Zanzibar en Tanzania!!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn geweest! Meer informatie over de reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op dit reislog. Wij vinden het erg fijna als je af en toe eens een berichtje achterlaat!

Leuk dat je meereist!

Groetjes,

Jolanda en Fred

Reacties

Reacties

Anne

Allereerst een sprankelend en kleurrijk 2016. En op jullie reis mooie en onvergetelijke ervaringen toegewenst.
Fijn dat ik weer deelgenoot mag zijn van de indrukken en levendige reisverhalen. Ik kijk ernaar uit.
Geniet ervan! !
Groet Anne

Connie van Gelder-Visser

Ik heb er net zoveel zin in als jullie. Jullie reisbeschrijving is altijd zo mooi beschreven dat het lijkt of ik erbij ben. Ik ga in elk geval weer heerlijk "meereizen"xx

Bert en Sylvia

Hoi lieve Marja, Simon, Fred en Jolanda.
hier gaat het gewone leven gewoon verder. Nog maar 8 nachtjes en dan is jullie reis begonnen. Omdat ik bang ben dat ik het vergeet...een hele plezierige en prachtige vakantie.
Doe voorzichtig .......enne gezond weer terug.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!